Evet Geely Emgrand EC7 var arac'ın 3k masrafı var 3k'da boya tutsa 6k
Şimdi araç full olduğu için piyasası 35k'den başlıyor ben aracı 20k'ya versem 6'da masraf yapılsa 26'ya gelir alan kişi için komple boyalı aracı olmuş olur.
Kararsız kaldım ben boyatip yaptırıp binsem mi? Yoksa satsam mi?
üstüne 20-30 koyamayacaksanız yaptırıp binin derim çünkü 30k bandında alacağınız araba bundan iyi olmayacaktır.
Hocam muayeneden geçmesi için 3k masrafı var onun için dedim uğraşmadan satsam 20-25k'ya nasıl araba alabilirim bakıyorum bu araba kaliteli konforlu araba 20-25k'ya alınacak arabalar bunun gibi değil onun için sorayım dedim kararsız kaldım
Evet Geely Emgrand EC7 var arac'ın 3k masrafı var 3k'da boya tutsa 6k
Şimdi araç full olduğu için piyasası 35k'den başlıyor ben aracı 20k'ya versem 6'da masraf yapılsa 26'ya gelir alan kişi için komple boyalı aracı olmuş olur.
Kararsız kaldım ben boyatip yaptırıp binsem mi? Yoksa satsam mi?
Araç resmi ;
Aracın son olur fiyatı ve değişkenleri hakkında model bilgisiyle beraber bilgi verir misiniz pm
valla hocam piyasada şuan bu fiyata araba bulamazsın doğan şahin satılıyor 20binlere. bana sorarsanız bildiğiniz araç olduğundan dolayı yaptırın binin piyasalar yılbaşından sonra düzelecek gibi söylentiler var.
bu araç çin olmasından dolayı bu rakamlara düştü,şu araç özelliklerini piyasası olan bir arabada almaya kalksanız cebinizden çıkacak para minimum 50 - 55. mekanik problemleri giderip, macunlu binerim ben olsam.
valla hocam piyasada şuan bu fiyata araba bulamazsın doğan şahin satılıyor 20binlere. bana sorarsanız bildiğiniz araç olduğundan dolayı yaptırın binin piyasalar yılbaşından sonra düzelecek gibi söylentiler var.
bu araç çin olmasından dolayı bu rakamlara düştü,şu araç özelliklerini piyasası olan bir arabada almaya kalksanız cebinizden çıkacak para minimum 50 - 55. mekanik problemleri giderip, macunlu binerim ben olsam.
Hocam haklısınız ben 15bine şahin satan gördüm
Yaptırıp binecek gibiyim ama bakalım birde sizden fikir alayım dedim.