Evet Geely Emgrand EC7 var arac'ın 3k masrafı var 3k'da boya tutsa 6k
Şimdi araç full olduğu için piyasası 35k'den başlıyor ben aracı 20k'ya versem 6'da masraf yapılsa 26'ya gelir alan kişi için komple boyalı aracı olmuş olur.
Kararsız kaldım ben boyatip yaptırıp binsem mi? Yoksa satsam mi?

Araç resmi ;