valla hocam piyasada şuan bu fiyata araba bulamazsın doğan şahin satılıyor 20binlere. bana sorarsanız bildiğiniz araç olduğundan dolayı yaptırın binin piyasalar yılbaşından sonra düzelecek gibi söylentiler var.