• 26-10-2016, 01:21:17
    #10
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var tabiki hocam.Karışık.


    Giriş çıkış işlemleri nasıl oluyor hocam bira bilgi verir misin


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:32 --

    Giriş çıkış işleri nasıl oluyor acaba biraz bilgi verir misin


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 26-10-2016, 01:28:38
    #11
    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş çıkış işlemleri nasıl oluyor hocam bira bilgi verir misin


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:32 --

    Giriş çıkış işleri nasıl oluyor acaba biraz bilgi verir misin


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    https://www.akgunlerbilet.com buradan gemi için araba ve kendiniz için yer ayırtacaksınız max 500 lira tutar.

    (Bir iki firma daha var ben burayı tercih etmiştim daha ucuz)

    Ayrıca pasaportunuz gerekli arabayı pasaporta işleteceksiniz.

    Aracın sigortası Türkiye'de yapılacak.

    Araç 2 yılda bir giriş-çıkış yapmak zorunda.

    Satarken orada galericiye hemen satabilirsiniz.(buradaki gibi fiyatı öldürmezler)

    Tavsiye olarak orada yakıt ucuz olduğundan depoyu fullemenizi öneririm.
  • 26-10-2016, 01:41:17
    #12
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben Türkiye'den araba almaya karşı bir insanım artık.

    Gürcistan felan demiyorum oralar mantıksız geliyor.

    Ama Kıbrıs sizin için ilaç olacaktır.

    BU PARAYA KIBRISTA ALACAĞIN ARABA

    BU ARABANIN TÜRKİYE FİYATI


    Gemi ile Türkiye'ye getirmek 400 lira civarı birşey 2 yıl sonra gezme amaçlı bile gidersiniz Kıbrıs'a, o paraya burada bineceğiniz araba clio,palio vs vs o paraya mercedese bineceksiniz karar sizin..
    Daha önce aldınız mı kıbrıstan araç?
  • 26-10-2016, 01:42:37
    #13
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aldınız mı kıbrıstan araç?
    Bir arkadaşıma getirmiştik.
  • 26-10-2016, 01:47:43
    #14
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşıma getirmiştik.
    "bu konuda hak sahibi olmak için yurt dışında yerleşik olarak tabir edilen gerçek veya tüzel kişiler başvuru tarihinden itibaren geriye dönük son bir yıl içinde 185 günden uzun kesintisiz olarak yurt dışında yerleşik olarak bulunmalıdır."

    "Yurt dışında ikamet eden Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ve yabancılar yurt dışında başka ülke kayıtlarında kendi üzerlerine tescilli bulunan yabancı plakalı araçlarını bu düzenleme ile 24 ay (730 gün) ülkemiz sınırları içerisinde kullanabilirler. 730 gün dolaşımda bulunan ve zamanı dolan araçlar yurt dışına çıkarılırlar, tekrar hak sahibi olabilmeleri için en az 6 ay (185 gün) yurt dışında kalması mecburidir."


    Bu iki maddeye de dikkat etmek lazım.
  • 26-10-2016, 02:13:59
    #15
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "bu konuda hak sahibi olmak için yurt dışında yerleşik olarak tabir edilen gerçek veya tüzel kişiler başvuru tarihinden itibaren geriye dönük son bir yıl içinde 185 günden uzun kesintisiz olarak yurt dışında yerleşik olarak bulunmalıdır."

    "Yurt dışında ikamet eden Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ve yabancılar yurt dışında başka ülke kayıtlarında kendi üzerlerine tescilli bulunan yabancı plakalı araçlarını bu düzenleme ile 24 ay (730 gün) ülkemiz sınırları içerisinde kullanabilirler. 730 gün dolaşımda bulunan ve zamanı dolan araçlar yurt dışına çıkarılırlar, tekrar hak sahibi olabilmeleri için en az 6 ay (185 gün) yurt dışında kalması mecburidir."


    Bu iki maddeye de dikkat etmek lazım.

    1 Madde için tıklayınız.(10. maddeye bakınız)

    2. madde
    tıklayınız
  • 26-10-2016, 10:45:36
    #16
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Madde için tıklayınız.(10. maddeye bakınız)

    2. madde
    tıklayınız
    https://docs.google.com/document/d/1...Ce1UetGYY/view
    Aslında mevzuat açık hocam fakat verdiğiniz linkte türlü türlü oyunlar dönüyor.

    http://www.yigitdedeoglu.com/gurcist...aba-almak.html burdan okuyabilirsiniz.

    Mevzuata göre alınabiliyorsa alınmalı yoksa aracı işine girince başınıza bela alırsınız.
  • 26-10-2016, 11:08:35
    #17
    Ben çift vatandaş olduğum halde ve vatandaşı olduğum diğer ülke avrupa birliği ülkesi olduğu halde (yani otomatik olarak avrupa birliği vatandaşı olduğum halde - ki bu şekilde vatandaşlığı olan başka arkadaşlar da vardır aramızda) dediğiniz şekilde araç getiremiyorum Türkiye'ye. O kadar basit değil. En az 6 ay yurtdışında yaşamanız gerekiyor. Ve 2 yılda bir giriş çıkış yapma olayı diye bir şey yok. 2 yıl olayı için getirdiği ülkeden emekli olması gerekli vatandaşın ve bir defaya mahsus olabiliyor. Sonrası 6 ay getirebilirsiniz. Ve sizin burada 6 ay kaldıktan sonra sonra ki 6 ay yurtdışında kalmanız gerekiyor ki bir daha araba getirebilmeniz için.
    Yoksa bizde biliyoruz araba getirmeyi ama medyaya yansıtıldığı gibi değil hiç biri.
  • 23-01-2018, 18:54:51
    #18
    Artık pek de bi fark kalmadı sterlin sayesinde giriş çıkış ödediğin vergiler sigorta gemi parası düşünürsen hiç gerek yok
    bu kktc de ki fiyatı
    buda türkiye de aynı araç