Giriş çıkış işlemleri nasıl oluyor hocam bira bilgi verir misin
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:32 --
Giriş çıkış işleri nasıl oluyor acaba biraz bilgi verir misin
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
https://www.akgunlerbilet.com buradan gemi için araba ve kendiniz için yer ayırtacaksınız max 500 lira tutar.
(Bir iki firma daha var ben burayı tercih etmiştim daha ucuz)
Ayrıca pasaportunuz gerekli arabayı pasaporta işleteceksiniz.
Aracın sigortası Türkiye'de yapılacak.
Araç 2 yılda bir giriş-çıkış yapmak zorunda.
Satarken orada galericiye hemen satabilirsiniz.(buradaki gibi fiyatı öldürmezler)
Tavsiye olarak orada yakıt ucuz olduğundan depoyu fullemenizi öneririm.