Ben çift vatandaş olduğum halde ve vatandaşı olduğum diğer ülke avrupa birliği ülkesi olduğu halde (yani otomatik olarak avrupa birliği vatandaşı olduğum halde - ki bu şekilde vatandaşlığı olan başka arkadaşlar da vardır aramızda) dediğiniz şekilde araç getiremiyorum Türkiye'ye. O kadar basit değil. En az 6 ay yurtdışında yaşamanız gerekiyor. Ve 2 yılda bir giriş çıkış yapma olayı diye bir şey yok. 2 yıl olayı için getirdiği ülkeden emekli olması gerekli vatandaşın ve bir defaya mahsus olabiliyor. Sonrası 6 ay getirebilirsiniz. Ve sizin burada 6 ay kaldıktan sonra sonra ki 6 ay yurtdışında kalmanız gerekiyor ki bir daha araba getirebilmeniz için.
Yoksa bizde biliyoruz araba getirmeyi ama medyaya yansıtıldığı gibi değil hiç biri.