CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var tabiki hocam.Karışık.


Giriş çıkış işlemleri nasıl oluyor hocam bira bilgi verir misin


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:32 --

Giriş çıkış işleri nasıl oluyor acaba biraz bilgi verir misin


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi