• 04-03-2016, 17:01:42
    #28
    Teşekkürler arkadaşlar. Daha iyisi sizlerin olsun
  • 04-03-2016, 18:39:16
    #29
    Tek kelimeyle, efsane. Kazasiz belasiz kullan hocam.
  • 10-03-2016, 17:06:20
    #30
    Arkadaslar yapışkanlar cıktı ☺


  • 10-03-2016, 17:12:54
    #31
    Ondeki lipi neden cikardiniz hocam keske kalsaydi
  • 10-03-2016, 17:14:02
    #32
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondeki lipi neden cikardiniz hocam keske kalsaydi
    Çok alcaktı hocam zor giriyordum bazi yerlere
  • 10-03-2016, 17:20:03
    #33
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Hayırlı olsun sağdan soldan resim atta gözümüz gönlümüz açılsın.
    Fiyat neden yüksek bu sitede mobile.de fiyatlar aşırı düşük
  • 10-03-2016, 17:21:21
    #34
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun sağdan soldan resim atta gözümüz gönlümüz açılsın.
    Fiyat neden yüksek bu sitede mobile.de fiyatlar aşırı düşük
    Hocam bu aldığım normal BMW değil motorunu açsam hayretler içerisinde izlersiniz