Yeni arabam - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni arabam
33
●
2.835
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Araç Haberleri & İkinci El Araba
Yeni arabam
1
2
3
4
02-03-2016, 17:52:38
#19
serhad_
Teşekkürler daha iyileri sizin olsun inş
02-03-2016, 17:52:47
#20
Extralarge
Güle güle kullanın, ülkemizde vergiler malum. Hayal....
02-03-2016, 18:02:09
#21
EgemenPolat
Üyeliği durduruldu
Kazasız, belasız ve makassız kullanmanız dileğiyle, yapışkanlar kötü duruyor sizinde söylediğiniz gibi
02-03-2016, 18:22:22
#22
Jeweld
Üyeliği durduruldu
Burda bu fiyata doğan alırsın.
Kazasız belasız olsun.
02-03-2016, 18:29:31
#23
serhad_
tesekkürler arkadaslar, sizler yüz kat daha iyisine binnin Insallah
03-03-2016, 00:02:27
#24
jRMix
Hayırlı olsun hocam. Ancak fiyat bana biraz pahalı gibi geldi ayrıca stickerlar güzel olmamış çıkarırsanız daha güzel olacaktır düşüncesindeyim.
03-03-2016, 00:09:35
#25
serhad_
Evet sticker çıkacak benimde hosuma gitmedi. Bu arabaların fiyatı yükselişte hocam ☺
03-03-2016, 13:30:00
#26
Red
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ötv si ne kadar bu aracın
kdv dahil değil dimi
04-03-2016, 16:38:17
#27
FıratBey
hayırlı olsun, kazasız belasız.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler