• 02-03-2016, 17:52:38
    #19
    Teşekkürler daha iyileri sizin olsun inş
  • 02-03-2016, 17:52:47
    #20
    Güle güle kullanın, ülkemizde vergiler malum. Hayal....
  • 02-03-2016, 18:02:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kazasız, belasız ve makassız kullanmanız dileğiyle, yapışkanlar kötü duruyor sizinde söylediğiniz gibi
  • 02-03-2016, 18:22:22
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Burda bu fiyata doğan alırsın.
    Kazasız belasız olsun.
  • 02-03-2016, 18:29:31
    #23
    tesekkürler arkadaslar, sizler yüz kat daha iyisine binnin Insallah
  • 03-03-2016, 00:02:27
    #24
    Hayırlı olsun hocam. Ancak fiyat bana biraz pahalı gibi geldi ayrıca stickerlar güzel olmamış çıkarırsanız daha güzel olacaktır düşüncesindeyim.
  • 03-03-2016, 00:09:35
    #25
    Evet sticker çıkacak benimde hosuma gitmedi. Bu arabaların fiyatı yükselişte hocam ☺
  • 03-03-2016, 13:30:00
    #26
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ötv si ne kadar bu aracın kdv dahil değil dimi
  • 04-03-2016, 16:38:17
    #27
    hayırlı olsun, kazasız belasız.