• 02-03-2016, 01:17:50
    #10
    Millet bizim türkiyede haşadı çıkmış arabaya verdiğimiz para ile yurt dışında son model arabaya biniyor.Ne güzel memleket
    Hayırlı olsun bu arada.
  • 02-03-2016, 01:28:17
    #11
    Almanya'da neden Türkler hep bmw biniyor ?
  • 02-03-2016, 01:31:06
    #12
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya'da neden Türkler hep bmw biniyor ?
    Dostum neden binmeyeyim. Affedersiniz eşek gibi çalışıyorum hakediyorum bence
  • 02-03-2016, 01:53:06
    #13
    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Hayırlı olsun arkadaşım. Güzel günlerde kullan (gerçek ve mecazi anlam birlikte
  • 02-03-2016, 15:33:31
    #14
    Teşekkürler daha iyileri sizin olsun
  • 02-03-2016, 16:17:55
    #15
    Hayırlısı olsun Allah kaza bela göstermesin
    + Türkiyedede durumu olan bmw ye biniyor
  • 02-03-2016, 16:26:15
    #16
    keşke 3.30 alsaydın ara motorlar bmw de randımansız oluyor motora pek girme derim
    yapışkanları kesinlikle çıkar
    paraya biraz kıymak istersen kamber kiti ve bilstein b6 amortisörlerle eibach 5 cm yaylarla başla duruşu değişecektir
  • 02-03-2016, 17:46:10
    #17
    Hocam 323 motorları çok sağlam 6 silindir en iyi motorlarından biri. Evet bir kaç değişiklik yapacagım
  • 02-03-2016, 17:51:36
    #18
    Araba süper, hayırlı olur umarım. Ah türkiye'de ucuz fiyatlar olsa...