Yeni arabam - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni arabam
33
●
2.835
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Araç Haberleri & İkinci El Araba
Yeni arabam
1
2
3
4
02-03-2016, 01:17:50
#10
ejder024
Millet bizim türkiyede haşadı çıkmış arabaya verdiğimiz para ile yurt dışında son model arabaya biniyor.Ne güzel memleket
Hayırlı olsun bu arada.
02-03-2016, 01:28:17
#11
Askitom
Almanya'da neden Türkler hep bmw biniyor ?
02-03-2016, 01:31:06
#12
serhad_
Askitom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanya'da neden Türkler hep bmw biniyor ?
Dostum neden binmeyeyim. Affedersiniz eşek gibi çalışıyorum hakediyorum bence
02-03-2016, 01:53:06
#13
yenibilgi
Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Hayırlı olsun arkadaşım. Güzel günlerde kullan (gerçek ve mecazi anlam birlikte
02-03-2016, 15:33:31
#14
serhad_
Teşekkürler daha iyileri sizin olsun
02-03-2016, 16:17:55
#15
msezen
Hayırlısı olsun Allah kaza bela göstermesin
+ Türkiyedede durumu olan bmw ye biniyor
02-03-2016, 16:26:15
#16
fikirdanis
keşke 3.30 alsaydın ara motorlar bmw de randımansız oluyor motora pek girme derim
yapışkanları kesinlikle çıkar
paraya biraz kıymak istersen kamber kiti ve bilstein b6 amortisörlerle eibach 5 cm yaylarla başla duruşu değişecektir
02-03-2016, 17:46:10
#17
serhad_
Hocam 323 motorları çok sağlam 6 silindir en iyi motorlarından biri. Evet bir kaç değişiklik yapacagım
02-03-2016, 17:51:36
#18
EmirhanKaruc
Araba süper, hayırlı olur umarım. Ah türkiye'de ucuz fiyatlar olsa...
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler