• 05-09-2015, 13:02:51
    #10
    2010 symbol kullanıyorum.yakıt yakmıyor su yakıyor...
    satışta LİNK
  • 05-09-2015, 13:20:12
    #11
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 bine 2009 model megane 2 aldım, daha önceden ön yargım çoktu ama konfor, yakıt ve performans açısından güzel bir araç tavsiye edebilirim.
    Orkun alıntı yapma demiş adam abim

    GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-09-2015, 18:41:20
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orkun alıntı yapma demiş adam abim

    GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    ben yazdığımda yoktu abicim sonradan eklemiş heralde
  • 26-09-2015, 11:40:04
    #13
    DFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiat Stilo.

    Fiat deyip geçmeyin, inceleyin.
    Stilo'lar donanım, konfor olarak fiyatının çok üstünde. Ancak korktuğum nokta alırsak satarken çok değer kaybedecek bir de asıl önemli olan yedek parçaları riskli sanırım.
  • 03-10-2015, 14:29:56
    #14
    budakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stilo'lar donanım, konfor olarak fiyatının çok üstünde. Ancak korktuğum nokta alırsak satarken çok değer kaybedecek bir de asıl önemli olan yedek parçaları riskli sanırım.
    Ben geçen sene 2004 Model Fiat Stilo aldım ilk sahıbinden 180binde orjinale bir arabaydı. 13500 TL aldım 16250 TL Sattım hemde 1 hafta satışta durdu araç. Her aracın bir arayanı vardır satılmaz gözüyle bakmayın araba alırken aklınıza ve ruhunuza yatıyorsa o arabayı alın
  • 03-10-2015, 14:52:23
    #15
    Temiz megane 2 bulursan alabilirsin hocam. 2011-2013 arası exception modelini kullandım gayet memnundum arabadan ama kaza yaptım 3 takla attım. Arabaya plastik diyenler vardı ama kazadan sonra arabayı görenler sağlam arabaymış demeye başladılar, burnum bile kanamadan çıktım arabadan.
  • 03-10-2015, 15:19:27
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Adam ucuz araba yazın demiş arkadaşların bazısı 30-35.000 tl'lik araçlar yazmış..Yani 10.000-20.000 arası bişey yazmanız gerekmiyor mu?
    35.000'LİK ARABALARIN HEPSİ KONFORLU...öNmeli olanGüzel olupta ucuz olmak..yani dediğim rakamlar arasında..

    Tavsiyem, Megan 2 2004-2007 arası bişey alman hocam...20.000'e kadar temizini bulursan al...Sahibinden.com da bu fiyatlara var.Ama galeriden alma.sahibi satıyorsa al.