2010 symbol kullanıyorum.yakıt yakmıyor su yakıyor...
satışta LİNK
Güzel görünen, ucuz araba?
15
●1.497
- 05-09-2015, 13:20:12Orkun alıntı yapma demiş adam abimarpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 05-09-2015, 18:41:20ben yazdığımda yoktu abicim sonradan eklemiş heraldeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2015, 11:40:04Stilo'lar donanım, konfor olarak fiyatının çok üstünde. Ancak korktuğum nokta alırsak satarken çok değer kaybedecek bir de asıl önemli olan yedek parçaları riskli sanırım.DFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2015, 14:29:56Ben geçen sene 2004 Model Fiat Stilo aldım ilk sahıbinden 180binde orjinale bir arabaydı. 13500 TL aldım 16250 TL Sattım hemde 1 hafta satışta durdu araç. Her aracın bir arayanı vardır satılmaz gözüyle bakmayın araba alırken aklınıza ve ruhunuza yatıyorsa o arabayı alınbudakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2015, 14:52:23Temiz megane 2 bulursan alabilirsin hocam. 2011-2013 arası exception modelini kullandım gayet memnundum arabadan ama kaza yaptım 3 takla attım.
Arabaya plastik diyenler vardı ama kazadan sonra arabayı görenler sağlam arabaymış demeye başladılar, burnum bile kanamadan çıktım arabadan.
- 03-10-2015, 15:19:27Adam ucuz araba yazın demiş arkadaşların bazısı 30-35.000 tl'lik araçlar yazmış..Yani 10.000-20.000 arası bişey yazmanız gerekmiyor mu?
35.000'LİK ARABALARIN HEPSİ KONFORLU...öNmeli olanGüzel olupta ucuz olmak..yani dediğim rakamlar arasında..
Tavsiyem, Megan 2 2004-2007 arası bişey alman hocam...20.000'e kadar temizini bulursan al...Sahibinden.com da bu fiyatlara var.Ama galeriden alma.sahibi satıyorsa al.