Stilo'lar donanım, konfor olarak fiyatının çok üstünde. Ancak korktuğum nokta alırsak satarken çok değer kaybedecek bir de asıl önemli olan yedek parçaları riskli sanırım.
Ben geçen sene 2004 Model Fiat Stilo aldım ilk sahıbinden 180binde orjinale bir arabaydı. 13500 TL aldım 16250 TL Sattım hemde 1 hafta satışta durdu araç. Her aracın bir arayanı vardır satılmaz gözüyle bakmayın araba alırken aklınıza ve ruhunuza yatıyorsa o arabayı alın