arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 bine 2009 model megane 2 aldım, daha önceden ön yargım çoktu ama konfor, yakıt ve performans açısından güzel bir araç tavsiye edebilirim.
Orkun alıntı yapma demiş adam abim

GT-I9301Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi