• 21-02-2015, 12:34:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yakın zamanda inşallah araç almayı düşünüyorum.

    aklımda hiç böyle bir şey yoktu denk geldim sizce nasıl araç ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01108136/detay


    fiyatı düşük olan diğer araç:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01113731/detay

    fiyatı yüksek tabiki bu fiyata golf polo skoda octavia filan var onlarıda düşünebilirim ama bu araç nasıldır daha uygun fiyatlıları vardır illaki.
  • 21-02-2015, 12:36:00
    #2
    Her şey iyi hoş da 1.6 ve benzinli üstelik 12 yaşında. Çok yakar.
  • 21-02-2015, 12:37:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şey iyi hoş da 1.6 ve benzinli üstelik 12 yaşında. Çok yakar.
    bu nasıl ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01113731/detay
  • 21-02-2015, 12:40:34
    #4
    O da 1.6 ve daha eski, km daha fazla. 1.4 den yukarı benzinli alma derim.

    Ki o fiyatlara Opel corsa dizel pekâlada alabilirsin. Başka araç düşünme bana göre.
  • 21-02-2015, 12:44:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Karar veremiyorum 1,4 motorlu araçlarda çekmez diye düşünüyorum o yüzdne 1,6 motor bakıyorum
  • 21-02-2015, 12:44:34
    #6
    206 alacağına palio sporting al 1.6 120 bg
    Motor bakımından dahası ön takım yürür aksam olarak daha sağlamdır
  • 21-02-2015, 18:10:12
    #7
    1.4 Doch getz bakabilirsiniz, küçük ama iç hacmi çok geniş bagajı kullanışlı çekmeme gibi bir sorun kesinlikle yaşamazsınız.
  • 21-02-2015, 18:44:55
    #8
    1.4 hdi 100 bin geçmemiş 206 bunun yerine gider. zaten kuş gibi olan 206 da bu kadar beygir ve hız çok tehlikelidir. 1.6 benzinli günümüz şartlarında benzin indirimli durumda iken bile şehir içi 30-35 kuruş yakar. dizeli ise küçük viteslerde benzinliden çok çok daha ataktır. yine şu an ki koşullarda şehiriçi 20-22 kuruş yakar temizi dek gelirse bakın derim
  • 21-02-2015, 18:49:33
    #9
    pejo araçlar bir tek kişiye yarar o da teknik servise yani size yar olmaz malzemesi parçası fazladır masrafı çoktur sanayiye sıklıkla gider aynı rakama daha yüksek modelli dizel tercih edin. gazlı araç ekonomik değildir olduğunu söylerler dizel alırsınız olur biter. gazlı araçlara benzin de alacaksınız düzenli bir aracım olsun derseniz zırt pırt gaz ayarı gerektirir kelebegi kirlenir değiştirilmesi temizlenmesi gerekir pis gaz gelir ucuz olsun der alırsınız deodorant gazı ile karışık satılan denk gelir. paso sıkıntı. 20 bin liraya 2005 üzeri dizel fiesta palio corsa gibi yakıtta performansta daha güzel araçlar alabilirsiniz