pejo araçlar bir tek kişiye yarar o da teknik servise yani size yar olmaz malzemesi parçası fazladır masrafı çoktur sanayiye sıklıkla gider aynı rakama daha yüksek modelli dizel tercih edin. gazlı araç ekonomik değildir olduğunu söylerler dizel alırsınız olur biter. gazlı araçlara benzin de alacaksınız düzenli bir aracım olsun derseniz zırt pırt gaz ayarı gerektirir kelebegi kirlenir değiştirilmesi temizlenmesi gerekir pis gaz gelir ucuz olsun der alırsınız deodorant gazı ile karışık satılan denk gelir. paso sıkıntı. 20 bin liraya 2005 üzeri dizel fiesta palio corsa gibi yakıtta performansta daha güzel araçlar alabilirsiniz