ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey iyi hoş da 1.6 ve benzinli üstelik 12 yaşında. Çok yakar.
bu nasıl ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01113731/detay