• 05-08-2014, 10:34:27
    #1
    Merhabalar arkadaşlar.

    Yaklaşık 3 aydır araç araştırması içine girdim. Niyetim, yıl sonuna doğru beni yakıtta çok üzmeyecek, güvenli, benzinli veya dizel farketmez otomatik bir crossover almak.

    Uzun araştırmalarım sonunda ASX'te karar kılmışken son anda Subaru XV aklımı çelmeyi başardı. Araç 1.6 benzinli, CVT şanzıman ve sürekli 4x4. 100 km yakıt ortalaması 6,3 lt.

    Bu aracı kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.





  • 05-08-2014, 12:10:04
    #2
    150 NM tork bir crossover araç için düşük değil mi? Sürekli 4X4 olmasıyla mı telafi ediyor?
  • 05-08-2014, 13:58:49
    #3
    http://forum.donanimhaber.com/m_6782...page_24/tm.htm

    Burda baya konuşulmuş burdan bakabilirsiniz.
  • 05-08-2014, 14:15:20
    #4
    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 NM tork bir crossover araç için düşük değil mi? Sürekli 4X4 olmasıyla mı telafi ediyor?
    Araçlardan hiç anlamam hocam Ama okuduğum yorumlarda ve izlediğim videolarda gayet yeterli olduğunu duydum.

    ekrem581905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://forum.donanimhaber.com/m_6782...page_24/tm.htm

    Burda baya konuşulmuş burdan bakabilirsiniz.
    O konuyu baştan sona okudum. Bu forumda kullanan arkadaşlar varsa onların yorumunu da duymak istedim.
  • 07-08-2014, 00:30:36
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    150 Nm bencede bu araç için düşük şöyle örnek vereyim 2012 kia sportage 1.6 manuelden edindiğim tecrübeye dayanaraktan 165 nm ile beni hiç memnun etmemişti. kanımca buda serilikten uzaktır. nissan juke nismo tarzı bir araç gelir yanınızda canınız sıkılır sonra

    ama aracı biraz inceledim abide alınır yani kategorisinde normal seviyelerde yakıt tüketimide oldukça iyi görünüyor.
  • 07-08-2014, 13:27:24
    #6
    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 Nm bencede bu araç için düşük şöyle örnek vereyim 2012 kia sportage 1.6 manuelden edindiğim tecrübeye dayanaraktan 165 nm ile beni hiç memnun etmemişti. kanımca buda serilikten uzaktır. nissan juke nismo tarzı bir araç gelir yanınızda canınız sıkılır sonra

    ama aracı biraz inceledim abide alınır yani kategorisinde normal seviyelerde yakıt tüketimide oldukça iyi görünüyor.
    Araç ile ilgili en ufak bir olumsuz yorum okumadım. Öyle hız merakım falan da yok. Altımdaki araba güvenli olsun, az yaksın kafi.