Yaklaşık 3 aydır araç araştırması içine girdim. Niyetim, yıl sonuna doğru beni yakıtta çok üzmeyecek, güvenli, benzinli veya dizel farketmez otomatik bir crossover almak.
Uzun araştırmalarım sonunda ASX'te karar kılmışken son anda Subaru XV aklımı çelmeyi başardı. Araç 1.6 benzinli, CVT şanzıman ve sürekli 4x4. 100 km yakıt ortalaması 6,3 lt.
Bu aracı kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.




Ama okuduğum yorumlarda ve izlediğim videolarda gayet yeterli olduğunu duydum.
