SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 NM tork bir crossover araç için düşük değil mi? Sürekli 4X4 olmasıyla mı telafi ediyor?
Araçlardan hiç anlamam hocam Ama okuduğum yorumlarda ve izlediğim videolarda gayet yeterli olduğunu duydum.

ekrem581905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://forum.donanimhaber.com/m_6782...page_24/tm.htm

Burda baya konuşulmuş burdan bakabilirsiniz.
O konuyu baştan sona okudum. Bu forumda kullanan arkadaşlar varsa onların yorumunu da duymak istedim.