150 NM tork bir crossover araç için düşük değil mi? Sürekli 4X4 olmasıyla mı telafi ediyor?
Araçlardan hiç anlamam hocam

Ama okuduğum yorumlarda ve izlediğim videolarda gayet yeterli olduğunu duydum.
O konuyu baştan sona okudum. Bu forumda kullanan arkadaşlar varsa onların yorumunu da duymak istedim.