Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 Nm bencede bu araç için düşük şöyle örnek vereyim 2012 kia sportage 1.6 manuelden edindiğim tecrübeye dayanaraktan 165 nm ile beni hiç memnun etmemişti. kanımca buda serilikten uzaktır. nissan juke nismo tarzı bir araç gelir yanınızda canınız sıkılır sonra

ama aracı biraz inceledim abide alınır yani kategorisinde normal seviyelerde yakıt tüketimide oldukça iyi görünüyor.
Araç ile ilgili en ufak bir olumsuz yorum okumadım. Öyle hız merakım falan da yok. Altımdaki araba güvenli olsun, az yaksın kafi.