• 11-12-2010, 22:16:14
    #1
    Sitemde nedenini bulamadığım bir sıkıntı var. Firefox'ta çıkan beğen butonu ve facebook yorum kutusu İE'e de çıkmıyor yardım edebilecek var mı?
  • 13-12-2010, 17:36:42
    #2
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitemde nedenini bulamadığım bir sıkıntı var. Firefox'ta çıkan beğen butonu ve facebook yorum kutusu İE'e de çıkmıyor yardım edebilecek var mı?
    hocam beğen butonuna herhangibi bir tanımla yaptıysanız position: relative konuda ekleyin sorun duzelir.. benim basıma sık sık geliyor bu problem..

    margin-top,left,right, bottom ozelliği falan verdiyseniz bu sorunu çıkartıyor bazen ie,
  • 25-12-2010, 18:34:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bende deniyim
  • 25-12-2010, 18:38:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    saol dostum bi işe yaramadı buda :S
  • 25-12-2010, 18:56:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bir resime link verdiğindede çıkmıyor çoğu zaman, css den alakalı bir yer a sorunu var ama hiç çözmek için uğraşmadım belki bu vesile olur.