Sitemde nedenini bulamadığım bir sıkıntı var. Firefox'ta çıkan beğen butonu ve facebook yorum kutusu İE'e de çıkmıyor yardım edebilecek var mı?
hocam beğen butonuna herhangibi bir tanımla yaptıysanız position: relative konuda ekleyin sorun duzelir.. benim basıma sık sık geliyor bu problem..
margin-top,left,right, bottom ozelliği falan verdiyseniz bu sorunu çıkartıyor bazen ie,