Ya arkadaşlar bir forumum var forum sadece operada komple ortalı duruyor
chrome firefox ve explorerda düzgün.bir türlü çözemedim.
<center> - </center>
kodunu kullanıyorum gerek header gerekse footerda.
Her tarayıcıda düzgün bir şekilde sadece istediğim kod alanını kapsayan yeri ortalayacak şekilde tüm siteyi ortalamayacak bir ortalama kodu bilen varmı?
Her Tarayıcıda Düzgün Çıkacak CENTER Kodu :(
6
●12.496
- 16-10-2010, 20:41:36Üyeliği durdurulduEğer çok sağlam olsun istiyorsanız css ile yapın. Örnek olarak kod vereyim.
Bir tablo için;
.tablo { widht: 200px; height: 200px; margin: auto;} tablo ortalanır.
.tablo { widht: 200px; height: 200px; margin: auto; text-align: center;} tablo ve yazılar ortalanır.
.tablo img { widht: 200px; height: 200px; margin: auto; text-align: center;} tablo yazılar ve resimler ortalanır.