Konu
Her Tarayıcıda Düzgün Çıkacak CENTER Kodu :(
16-10-2010, 14:23:18
#2
ugurcg
margin:0 auto; işini görür sanırım.İnternet explorer'da ek olarak text-align:center; da yazman gerekir.