• 05-04-2010, 15:40:00
    #10
    Tarayıcılarda özel olarak belirlenmiş çeşitli özellikleri sıfırlar. Misal IE6 da normalde yukarıdan 20px, Chrome'da 10px margin belirlenmiş ise sıfırladığınız takdirde ikisi de 0px değerine sahip olabilir.
  • 05-04-2010, 15:55:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim açıklaman için.
  • 05-04-2010, 15:59:29
    #12
    FeeLinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim açıklaman için.
    Rica ederim.
  • 06-04-2010, 00:03:01
    #13
    apo
    Üyeliği durduruldu
    sitemde zaten reset css varmış. ben yeni farkediyorum. benim reset css ile ilk önce yahoo'nunkini sonra da eric meyers'in reset css kodlarını değiştirdim fakat değişen bir şey olmadı. yine boşluk var ie 6'da.

    ie 7, ie 8 ve firefox'ta durum istediÄŸim gibi ama ie 6 bozuyor iÅŸi.
  • 06-04-2010, 13:50:33
    #14
    apo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitemde zaten reset css varmış. ben yeni farkediyorum. benim reset css ile ilk önce yahoo'nunkini sonra da eric meyers'in reset css kodlarını değiştirdim fakat değişen bir şey olmadı. yine boşluk var ie 6'da.

    ie 7, ie 8 ve firefox'ta durum istediÄŸim gibi ama ie 6 bozuyor iÅŸi.
    site linkini gönderir misin.