apo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitemde zaten reset css varmış. ben yeni farkediyorum. benim reset css ile ilk önce yahoo'nunkini sonra da eric meyers'in reset css kodlarını değiştirdim fakat değişen bir şey olmadı. yine boşluk var ie 6'da.

ie 7, ie 8 ve firefox'ta durum istediğim gibi ama ie 6 bozuyor işi.
site linkini gönderir misin.