Dostum bu tasarım inanılmaz geri inanılmaz hem de 2008 yıllarında bu tarz tasarımlar kullanılıyordu evet ama günümüzde çok zor yani baya geliştirmen lazım benim görüşüm bu
Dostum bu tasarım inanılmaz geri inanılmaz hem de 2008 yıllarında bu tarz tasarımlar kullanılıyordu evet ama günümüzde çok zor yani baya geliştirmen lazım benim görüşüm bu
Malesef katılıyorum hocam. Daha yenilikçi eğitimleri izlemenizi tavsiye ederim.
Yapılacak her türlü iyi niyetli yoruma saygılıyım. Öneri dışındakiler için aynı şeyi söylemem bana ters. "Dostum bu tasarım inanılmaz geri anladın mı, milattan önce yapıyorduk biz bunları" tarzı yorumlara saygı gösteremiyorum kusura bakmayın