Yapılacak her türlü iyi niyetli yoruma saygılıyım. Öneri dışındakiler için aynı şeyi söylemem bana ters. "Dostum bu tasarım inanılmaz geri anladın mı, milattan önce yapıyorduk biz bunları" tarzı yorumlara saygı gösteremiyorum kusura bakmayın