• 28-08-2013, 01:28:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitemde üye ol bölümü mevcuttur fakat kullanılabilir değil bunu kullanılabilir yapabilecek biri varmı ?
  • 29-08-2013, 14:16:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl kullanılabilir değil biraz açarsan yardımcı olabiliriz bence.
  • 29-08-2013, 14:36:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl kullanılabilir değil biraz açarsan yardımcı olabiliriz bence.
    yani hocam şuan o bölüm var ama çalışmıyor nasıl çalıştırıcaz onu öğrenmek istiyorum
  • 29-08-2013, 14:37:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mertcan ÇALIŞMIYOR kısmını zaten anlıyorum ama bölüm html/cs bölümü ve ben html üye girişinin nasıl çalışmadığını anlayamıyorum malesef.

    Hatamı veriyor hiç tık yok olay ney yani
  • 29-08-2013, 14:40:07
    #5
    MertcanGolyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani hocam şuan o bölüm var ama çalışmıyor nasıl çalıştırıcaz onu öğrenmek istiyorum
    Üyelik modülünden bahsediyor arkadaş.
  • 29-08-2013, 14:40:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    zebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mertcan ÇALIŞMIYOR kısmını zaten anlıyorum ama bölüm html/cs bölümü ve ben html üye girişinin nasıl çalışmadığını anlayamıyorum malesef.

    Hatamı veriyor hiç tık yok olay ney yani
    hocam şimdi Parolanızı mı Unuttunuz? bu bölümlere tıklayınca hiç birşey açılmıyor
    İsminizi mi unuttunuz?
    Hesap Oluştur

    yani çalışmıyor işte sonra kullanıcı adı şifre girdiğimde 405 Method Not Allowed veriyor
  • 29-08-2013, 14:48:40
    #7
    Eğer imzanızdaki site ise site tamamen HTML bunun için üyelik modülü satın almalı veya yaptırmalısınız. Ayrıca bu site içerisine eklediğiniz reklamx kodları hiç hoş olmamış.. Şirket bilgisayarındayım ve yanımda bayan ofis arkadaşım vardı...
  • 29-08-2013, 14:54:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer imzanızdaki site ise site tamamen HTML bunun için üyelik modülü satın almalı veya yaptırmalısınız. Ayrıca bu site içerisine eklediğiniz reklamx kodları hiç hoş olmamış.. Şirket bilgisayarındayım ve yanımda bayan ofis arkadaşım vardı...
    hocam özür dilerim kusura bakma ama siteyle ben ilgilenmiyorum
  • 29-08-2013, 14:57:03
    #9
    MertcanGolyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam özür dilerim kusura bakma ama siteyle ben ilgilenmiyorum
    Siten ile ilgilenen şahıs sitenin buton linklerine gömmüş reklam linkini haksız kazanç elde ediyor sizin üzerinizden. Bilginiz olsun.