Mertcan ÇALIŞMIYOR kısmını zaten anlıyorum ama bölüm html/cs bölümü ve ben html üye girişinin nasıl çalışmadığını anlayamıyorum malesef.

Hatamı veriyor hiç tık yok olay ney yani