• 03-08-2013, 15:26:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    <h1 style="font-size: 16pt; font-weight: 700;" title="deneme">deneme</h1>

    Yukarıdaki gibi direk h tagının içinde style kullanmak bir zarar mıdır?
    Css içinde kullanmaktan farkı vardır?
  • 03-08-2013, 16:24:48
    #2
    Eğer aynı css kodlarını birden fazla h1 e ekleyecekseniz o zaman sizin açınızdan zararlıdır, ileride düzeltmek istediğinizde tüm kodları elden geçirmek zorunda kalırsınız. Ama tek bir yerde kullanacaksanız sakıncası yok bence.
  • 03-08-2013, 17:54:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    frdtrkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer aynı css kodlarını birden fazla h1 e ekleyecekseniz o zaman sizin açınızdan zararlıdır, ileride düzeltmek istediğinizde tüm kodları elden geçirmek zorunda kalırsınız. Ama tek bir yerde kullanacaksanız sakıncası yok bence.
    Ben bunu google açısından sormuştum ustam 3 yerde farklı fontta yazıcam...
  • 03-08-2013, 18:44:44
    #4
    Ufak tefek inline css yazımlarının seo açısından problem yaratacağını sanmıyorum. Ama yine de temiz bir görüntü için css dosyası içine yazsanız daha makul olur.

    Örnek olarak şöyle bir kullanım yapabilirsiniz.

    h1 {font-size:16px;}
    .arial {font-family:Arial;}
    .tahoma {font-family:Tahoma;}
    <h1 class="arial" title="deneme">deneme</h1>
    
    <h1 class="tahoma" title="deneme">deneme</h1>
  • 03-08-2013, 21:04:21
    #5
    şöyle bir zararı vardır html satırını çoğaltırır html içeriği çoğaltır dolayısıyla kullanılan sayfanın kb'ını artırır kb nekadar fazla olursa site yavaş yüklenir yavaş yüklenirsede google sevmez biraz dolayılı bir anlatım oldu ancak genel durum bu şekildedir.
  • 03-08-2013, 21:14:00
    #6
    hocam html de kullanma bence. css de kullanmak daha mantıklı birden fazla h1 de uygulayacaksan da .class h1 şeklinde kullan en iyisidir..
  • 03-08-2013, 22:52:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam html de kullanma bence. css de kullanmak daha mantıklı birden fazla h1 de uygulayacaksan da .class h1 şeklinde kullan en iyisidir..
    Ama şöyle bir durum, haber başlığına direk olarak css den yazıcan font ayarını bu sefer fotoğraf galerisindeki boyut çok fazla oluyor bu sebepten sordum ben sadece spam filan olarak algılar mı? direk html içinde yazsam

    <h1 style="font-size: 16pt; font-weight: 700;" title="deneme">deneme</h1>
  • 03-08-2013, 22:57:32
    #8
    Google açısından bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum, kaldı ki Google'ın bile inline css yazdığı birçok yer var. (bkz: http://prntscr.com/1j7h3n)

    Böyle mi yapayım derseniz, o da sizin tercihinize kalmış ama ben standart stiller oluşturup class vererek çözerdim.