Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam html de kullanma bence. css de kullanmak daha mantıklı birden fazla h1 de uygulayacaksan da .class h1 şeklinde kullan en iyisidir..
Ama şöyle bir durum, haber başlığına direk olarak css den yazıcan font ayarını bu sefer fotoğraf galerisindeki boyut çok fazla oluyor bu sebepten sordum ben sadece spam filan olarak algılar mı? direk html içinde yazsam

<h1 style="font-size: 16pt; font-weight: 700;" title="deneme">deneme</h1>