• 27-10-2010, 22:09:55
    #19
    5-6 aydır çalışıyorum kendisiyle saolsun işi hakkıyla yapab biridir...
  • 27-10-2010, 22:21:21
    #20
    Platin üye
    Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz önce Umut Beyle görüştüm. Paypal kullanmıyorum, garanti var o da onda yok. Rica ettim kendisinden sağolsun hesabımı açtı yarın ödemesini göndereceğim eft işlemlerinin girişini yaptım.Çok teşekkürler Umut Bey.
    Hayırlı olsun.

    Yorum yapan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.
  • 28-10-2010, 11:30:12
    #21
    Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz önce Umut Beyle görüştüm. Paypal kullanmıyorum, garanti var o da onda yok. Rica ettim kendisinden sağolsun hesabımı açtı yarın ödemesini göndereceğim eft işlemlerinin girişini yaptım.Çok teşekkürler Umut Bey.
    Ben de aynı şekilde , haftasonu ılması nedeniyle eft problemi yaşamıştım. Sağolsun Umut Bey 2 gün önceden eft henüz gerçekleşmemesine rağmen hesabımı açtı. Tercihinizden dolayı pişman olmayacağınızı düşünüyorum...