• 23-10-2010, 13:14:14
    #10
    hakkında hiç şikayet görmediğme göre güzel bir firma.
  • 23-10-2010, 14:23:07
    #11
    Umut Beyle İçiniz Rahat Birşekilde Çalışabilirsiniz.
  • 23-10-2010, 14:25:10
    #12
    mnt
    Üyeliği durduruldu
    bende sivasnetwork ile çalışıyorum gayet hızlı ve hizmet konusunda gayet ilgili ve bilgili.tavsiye ederim.
  • 23-10-2010, 14:32:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kaliteli bir insandır.

    Rahatlıkla alışveriş yapabilirisiniz.
  • 23-10-2010, 14:33:53
    #14
    Bende şu anda kullanıyorum ve memnunum Allah'a Şükür.
    İyi bir arkadaş ve sağolsun iyi birisi.
  • 23-10-2010, 14:49:32
    #15
    Nerdeyse 2 yıldır çalışıyorum sivasnetwork ile hiç sorun yaşamadım, gözünüz kapalı teslim edebilirsiniz sitelerinizi.
  • 23-10-2010, 14:58:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    İyi biliriz.
  • 27-10-2010, 22:04:15
    #17
    biraz önce Umut Beyle görüştüm. Paypal kullanmıyorum, garanti var o da onda yok. Rica ettim kendisinden sağolsun hesabımı açtı yarın ödemesini göndereceğim eft işlemlerinin girişini yaptım.Çok teşekkürler Umut Bey.
  • 27-10-2010, 22:06:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Umut'la çalışanlar asla pişman olmazlar işini hakkıyla yapan biridir.