Hardaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz önce Umut Beyle görüştüm. Paypal kullanmıyorum, garanti var o da onda yok. Rica ettim kendisinden sağolsun hesabımı açtı yarın ödemesini göndereceğim eft işlemlerinin girişini yaptım.Çok teşekkürler Umut Bey.
Hayırlı olsun.

Yorum yapan herkese teşekkürlerimi iletiyorum.