• 22-08-2009, 14:09:44
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap yazan herkese teşekkürler. ancak bu proje olmaz ya da dalga amaçlı konu olduğunu düşünenler yanılıyorlar. birkaç üniversoteli arkadaş olarak harçlıklarımızdan da kısarak bu projeye hazırlaniyoruz. er ya da geç hayata geçireceğiz. r10da bu konuyu açmamon nedeni, bilgi sahibi olmayışımdı...
    Projenizde başarılar
  • 23-08-2009, 02:21:09
    #29
    Üyeliği durduruldu
    laf olsun torba dolsun.
  • 23-08-2009, 08:29:21
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bahsettiğin hitin yarısına getirdiğin zaman google'a bir mail çak projeyi onlara sat hem para kazanırsın hem adamlar sorunsuz barındırırlar
  • 23-08-2009, 11:34:35
    #31
    phpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laf olsun torba dolsun.
    destek yerine köstek olan, insanları aşağılamaktan hoşlanan arkadaşları r10da sık görür olduk.

    açıkçası hata bende, yorum yok diye yazmam gerekirdi. burada kimseden birşey için destur alacak halim yok. dahası yazdığımla ilgisiz mesaj yazanlar çok ayıp ediyor.
  • 23-08-2009, 13:04:27
    #32
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek yerine köstek olan, insanları aşağılamaktan hoşlanan arkadaşları r10da sık görür olduk.
    açıkçası hata bende, yorum yok diye yazmam gerekirdi. burada kimseden birşey için destur alacak halim yok. dahası yazdığımla ilgisiz mesaj yazanlar çok ayıp ediyor.
    arkadaşım siz yeni bir projeden bahsediyorsunuz. ortada daha siteniz yok anlaşılan. Ve 1milyon anlık ziyaretçiden bahsediyorsunuz. Günlük hit de 15milyon tekil olur herhal. Hayalleriniz hoş güzel de malesef işler sizin düşündüğünüz gibi ilerlemiyor. Evdeki hesap da çarşıya uymaz. Siz anlık 100k hite gelin bu konuyu sonra açın buraya. Sonuçta hitiniz aniden 1milyon anlık ziyaetçi olması imkansız. Olsaydı zaten görürdük
  • 23-08-2009, 14:33:33
    #33
    sen yenisin galiba.. öyle "hacı yapalım 1 milyon anlık olsun" demekle olmaz.. cep harçlığıyla olmaz bu işler en azından bi 200k sermayen olması gerekiyor. (ki iyimser davrandım)
  • 23-08-2009, 21:04:21
    #34
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım siz yeni bir projeden bahsediyorsunuz. ortada daha siteniz yok anlaşılan. Ve 1milyon anlık ziyaretçiden bahsediyorsunuz. Günlük hit de 15milyon tekil olur herhal. Hayalleriniz hoş güzel de malesef işler sizin düşündüğünüz gibi ilerlemiyor. Evdeki hesap da çarşıya uymaz. Siz anlık 100k hite gelin bu konuyu sonra açın buraya. Sonuçta hitiniz aniden 1milyon anlık ziyaetçi olması imkansız. Olsaydı zaten görürdük
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yenisin galiba.. öyle "hacı yapalım 1 milyon anlık olsun" demekle olmaz.. cep harçlığıyla olmaz bu işler en azından bi 200k sermayen olması gerekiyor. (ki iyimser davrandım)
    ne size, ne de size bu iş olur mu diye sormadım.

    Dahası gerekli cevaplar hostçu arkadaşlar tarafından verildi. Sizlere ne yapıp yapamayacağım konusunda laf düşmez. Tabii bu tür konularda yazı yazmaktan zevk alan kesimden olduğunuzdan sizi de belki hoş görmek gerekiyor.

    2. si ise, devam eden mesajları okuyunuz. Ben bu hite ulaşırım yazısı nerede?? Soru farklı, cevaplar farklı. Kaldı ki öyle olsa bile sizi ilgilendirir mi? Hiç sanmıyorum.
  • 24-08-2009, 01:50:45
    #35
    Üyeliği durduruldu
    hadi başarılar öyleyse.
  • 24-08-2009, 04:03:58
    #36
    Üyeliği durduruldu
    türkiye sitesi olupta anlık 1 000 000 ziyaretçi alan bi site var mı ki ? Merak ettim