Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
destek yerine köstek olan, insanları aşağılamaktan hoşlanan arkadaşları r10da sık görür olduk.
açıkçası hata bende, yorum yok diye yazmam gerekirdi. burada kimseden birşey için destur alacak halim yok. dahası yazdığımla ilgisiz mesaj yazanlar çok ayıp ediyor.
arkadaşım siz yeni bir projeden bahsediyorsunuz. ortada daha siteniz yok anlaşılan. Ve 1milyon anlık ziyaretçiden bahsediyorsunuz. Günlük hit de 15milyon tekil olur herhal. Hayalleriniz hoş güzel de malesef işler sizin düşündüğünüz gibi ilerlemiyor. Evdeki hesap da çarşıya uymaz. Siz anlık 100k hite gelin bu konuyu sonra açın buraya. Sonuçta hitiniz aniden 1milyon anlık ziyaetçi olması imkansız. Olsaydı zaten görürdük