destek yerine köstek olan, insanları aşağılamaktan hoşlanan arkadaşları r10da sık görür olduk.
açıkçası hata bende, yorum yok diye yazmam gerekirdi. burada kimseden birşey için destur alacak halim yok. dahası yazdığımla ilgisiz mesaj yazanlar çok ayıp ediyor.