• 21-07-2008, 11:14:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yok benbunu alıntı yaptım o yüzden hotmaille ilgili bilgide verdim kolay gelsin
  • 21-07-2008, 11:20:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MCGBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok benbunu alıntı yaptım o yüzden hotmaille ilgili bilgide verdim kolay gelsin
    Teşekkür ederim fakat gmail sanırım ücretli
  • 21-07-2008, 12:03:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hayır ücretli değil ben kullanıyorum sorunsuz
  • 21-07-2008, 12:08:50
    #13
    Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim fakat gmail sanırım ücretli
    yanlış hatırlamıyorsam kullanıcılara 25 gb kapasite veren paket ücretli. Normal gmail boyutu (yaklaşık 6.5 gb) ücretsiz. ben de kullanıyorum, sorun yok.
  • 21-07-2008, 12:20:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Clable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış hatırlamıyorsam kullanıcılara 25 gb kapasite veren paket ücretli. Normal gmail boyutu (yaklaşık 6.5 gb) ücretsiz. ben de kullanıyorum, sorun yok.
    Sanırım ben yanlış birşey yapıyorum burada ücretsiz aldım fakat ben bunu msn olarak da kullanıcam mesela Windows Live Home a girip onaylatmam gerek değil mi?
    -Evet ise sonuçda yine hotmaile işim düşüyor ve benim iş yine yarıda kalır sanırım..

    <kd>Konu yu taşırlarsa iyi olucak</kd>
  • 29-08-2008, 21:16:57
    #15
    Üyeliği durduruldu
    domain.live.com kayıt oldum alandı.com olrak ta kendi stemi actım ma dns güncelleştirmek için sanırım bişiler gerikiyor msn adresini aca biliyorum ama nickimi değişdiremiyorum aktif durumda değil diyor