Clable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış hatırlamıyorsam kullanıcılara 25 gb kapasite veren paket ücretli. Normal gmail boyutu (yaklaşık 6.5 gb) ücretsiz. ben de kullanıyorum, sorun yok.
Sanırım ben yanlış birşey yapıyorum burada ücretsiz aldım fakat ben bunu msn olarak da kullanıcam mesela Windows Live Home a girip onaylatmam gerek değil mi?
-Evet ise sonuçda yine hotmaile işim düşüyor ve benim iş yine yarıda kalır sanırım..

<kd>Konu yu taşırlarsa iyi olucak</kd>