Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim fakat gmail sanırım ücretli
yanlış hatırlamıyorsam kullanıcılara 25 gb kapasite veren paket ücretli. Normal gmail boyutu (yaklaşık 6.5 gb) ücretsiz. ben de kullanıyorum, sorun yok.