• 03-06-2008, 14:26:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj tarafımdan silinmiştir. Yersiz tartışmalara sebebiyet vermektense mesajı silmek daha mantıklı !!
  • 03-06-2008, 14:31:32
    #2
    Mesaj sayısı:2 olduğu için bunlar reklam kokan hareketler oluyor. Kaldı ki, övdüğünüz(!) yerin kullandığı scripti ben daha önce de görmüştüm diye hatırlıyorum. Hani mydesign kullananlara laf etmişsiniz ya, tavsiye ettiğiniz(!) bu hostingçi de hazır script kullanıyor, o bakımdan... Ha bir de konu "hosting arıyorum" bölümünde, bu da bu firmayı övme(!) konusunda ne kadar hevesli ve heyecanlı olduğunuzu gösteriyor.
  • 03-06-2008, 14:37:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yorumunuz için teşekkür ederim. Reklam değil tavsiye idi. Ama reklam olarak algılandı ise kusura bakmayın.

    Ayrıca kim ne kullanıyor bilemem. Bana verilen hizmetde 1 gün şaşma olmadı. Ben onu belirtmek istedim. Üye olalı çok zaman olmasına rağmen . İkinci mesajımı yazdım. Eğer reklam yapacak olsam ilk üye olduğum anda yapardım.

    Ki burası kaliteli bir yer. Burada bu şekilde reklam yapmaz. Parasını verir reklamımı yaptırırım. O kadar bilgive tecrübem var. Sizin tecrübenize yetişemiyorum. Kusura bakmayın
  • 03-06-2008, 14:41:23
    #4
    Siz ne kadar tavsiye desenizde burda kimse bu konuyu tavsiye olarak algılamaz bende dahil

    Alıntı
    Üye olalı çok zaman olmasına rağmen . İkinci mesajımı yazdım. Eğer reklam yapacak olsam ilk üye olduğum anda yapardım.
    26-04-2008 pekde uzun zaman olmamış

    Neyse kolay gelsin
  • 03-06-2008, 14:42:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi an sanki yeni, eşi benzeri görünmeyen bir Datacenter açılmış sandım.
  • 03-06-2008, 15:05:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Bence şimdiye kadar gördüğüm en iyi hosting hizmeti veren şirket
    ben neden göremiyorum şirket olduğunu acaba ?
  • 03-06-2008, 23:30:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    byirfan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi an sanki yeni, eşi benzeri görünmeyen bir Datacenter açılmış sandım.
    Katılıyorum nixcon v.2 açılmış
  • 03-06-2008, 23:40:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar reklam kokan hareketler mayk
  • 03-06-2008, 23:43:17
    #9
    Alıntı
    Herkesi aydınlatabildiysem sevinirim. İyi çalışmalar..
    Edison'musun sen.