yorumunuz için teşekkür ederim. Reklam değil tavsiye idi. Ama reklam olarak algılandı ise kusura bakmayın.

Ayrıca kim ne kullanıyor bilemem. Bana verilen hizmetde 1 gün şaşma olmadı. Ben onu belirtmek istedim. Üye olalı çok zaman olmasına rağmen . İkinci mesajımı yazdım. Eğer reklam yapacak olsam ilk üye olduğum anda yapardım.

Ki burası kaliteli bir yer. Burada bu şekilde reklam yapmaz. Parasını verir reklamımı yaptırırım. O kadar bilgive tecrübem var. Sizin tecrübenize yetişemiyorum. Kusura bakmayın