Mesaj sayısı:2 olduğu için bunlar reklam kokan hareketler oluyor. Kaldı ki, övdüğünüz(!) yerin kullandığı scripti ben daha önce de görmüştüm diye hatırlıyorum. Hani mydesign kullananlara laf etmişsiniz ya, tavsiye ettiğiniz(!) bu hostingçi de hazır script kullanıyor, o bakımdan... Ha bir de konu "hosting arıyorum" bölümünde, bu da bu firmayı övme(!) konusunda ne kadar hevesli ve heyecanlı olduğunuzu gösteriyor.