• 11-10-2017, 00:33:45
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    İşbankasından sanalpos talebim onaylandı ve sanalposu aldım fakat 3d işlem yapabilmek için statik ip ve ssl almak zorundamıyım ? Bunları almadan sanalposu kullanabilmemin bir yöntemi var mı ?
  • 11-10-2017, 00:52:02
    #2
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba
    İşbankasından sanalpos talebim onaylandı ve sanalposu aldım fakat 3d işlem yapabilmek için statik ip ve ssl almak zorundamıyım ? Bunları almadan sanalposu kullanabilmemin bir yöntemi var mı ?
    Sanal pos talebinizi, statik ip / ssl olmadan mı onayladılar? normalde çalışır vaziyette gördükten sonra onaylarlar.

    ssl ve statik ip olmadan kullanamazsınız.
  • 11-10-2017, 00:52:37
    #3
    Platin üye
    Sanala pos için statik IP ve SSL niz olmak zorunda.

    Banka bunları bir form ile istiyor olması gerekli sizden.
  • 11-10-2017, 01:19:18
    #4
    Statik ip derken neyi kast ediyorsunuz? Dinamik ip adresli hosting olduğunu hiç duymadım. Ssl olayını da ucuz bir ssl ile çözebilirsiniz.


    Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 11-10-2017, 01:37:45
    #5
    İşyerinin web sitesi güvenliğinin minimum 128 bit şifreli SSL sertifikası ile sağlanmış olması, (SSL sertifikası bulunmayan işyerleri İş Bankası Güvenli Ödeme Sayfalarını kullanabilmektedir.)

    SSL zorunlu ama ortak ödeme sayfası kullanırsanız zorunlu değil.
  • 11-10-2017, 08:47:15
    #6
    Statik ip ve SSL Sertifikası kullanmanız gerekiyor banka ve web siteniz arasındaki bilgileri şifrelemesi için
    Uygun fiyatlı ssl ile işinizi halledebilirsiniz ancak ssl olmadan bankanın sanalposu onaylaması garip tabi
  • 11-10-2017, 09:55:18
    #7
    Merhaba Sabit ip ve sertifika almanızı öneririz. Ücretsiz ssl ile belli yogunlukta eticaret yapıyorsanız sonradan problemler yaşamamanız için öneririz.
  • 11-10-2017, 14:06:27
    #8
    Ben de onaylamalarına şaşırdım ama cloudflare nin sağladığı ücretsiz ssl i kullanıyorum sanırım fark etmediler.
    Uygun fiyatlı ssl alabileceğim firma varmı o zaman