Arkadaşlar merhaba
İşbankasından sanalpos talebim onaylandı ve sanalposu aldım fakat 3d işlem yapabilmek için statik ip ve ssl almak zorundamıyım ? Bunları almadan sanalposu kullanabilmemin bir yöntemi var mı ?