Arkadaşlar merhaba
İşbankasından sanalpos talebim onaylandı ve sanalposu aldım fakat 3d işlem yapabilmek için statik ip ve ssl almak zorundamıyım ? Bunları almadan sanalposu kullanabilmemin bir yöntemi var mı ?
Sanal pos talebinizi, statik ip / ssl olmadan mı onayladılar? normalde çalışır vaziyette gördükten sonra onaylarlar.
ssl ve statik ip olmadan kullanamazsınız.