• 07-04-2013, 12:07:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    özel mesaj ile teklif iletilmiştir.
  • 07-04-2013, 22:22:47
    #11
    Hostcu falan degilimde bir fikir vereyim;

    Eger altyapin uygunsa masaustunden daha guclu bir sunucu kiralamak yerine ayni onun gibi 2 tane sunucudan servis ver. Cok daha iyi performans alirsin.

    Ha illa 64gb ramli xeon e5 falan istiyorum dersende 450tl'nin ustunde verme. piyasasi o rakamin ustune cikmaz. 400ede bulunur.
  • 08-04-2013, 04:12:33
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostcu falan degilimde bir fikir vereyim;

    Eger altyapin uygunsa masaustunden daha guclu bir sunucu kiralamak yerine ayni onun gibi 2 tane sunucudan servis ver. Cok daha iyi performans alirsin.

    Ha illa 64gb ramli xeon e5 falan istiyorum dersende 450tl'nin ustunde verme. piyasasi o rakamin ustune cikmaz. 400ede bulunur.

    Çok haklısın,
    bu gün özkula ile yaptığım görüşme sonucunda,

    yetkili arkadaşımdan da Allah razı olsun, senin önerdiğin şekilde bana mevcut bilgisayarımın özelliklerindeki bir sunucu uygun bir fiyata bulamayacağımı ve eğer güçlü bir internet bağlantısına sahipisen kendi bilgisayarımı sunucu olarak kullanmamı önerdi.
  • 08-04-2013, 17:51:26
    #13
    ozgurkalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın,
    bu gün özkula ile yaptığım görüşme sonucunda,

    yetkili arkadaşımdan da Allah razı olsun, senin önerdiğin şekilde bana mevcut bilgisayarımın özelliklerindeki bir sunucu uygun bir fiyata bulamayacağımı ve eğer güçlü bir internet bağlantısına sahipisen kendi bilgisayarımı sunucu olarak kullanmamı önerdi.
    Aylik 200-250 lira arasina bulursun aslinda o ozellikte bir makina. Neden windows istiyorsun? Veritabani olarak ne kullaniyorsun? Tablo yapilarin nasil? 1 milyon icerik o kadar fazla degil. Ben 4 milyonluk kelime yerine cumleler barindiran veritabaniyla sorunsuz calisiyorum 8gb ramli alette. Evdeki problemin buyuk ihtimal hattinin yetmemesidir yada altyapini duzgun kurmamissindir.
  • 08-04-2013, 17:53:34
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylik 200-250 lira arasina bulursun aslinda o ozellikte bir makina. Neden windows istiyorsun? Veritabani olarak ne kullaniyorsun? Tablo yapilarin nasil? 1 milyon icerik o kadar fazla degil. Ben 4 milyonluk kelime yerine cumleler barindiran veritabaniyla sorunsuz calisiyorum 8gb ramli alette. Evdeki problemin buyuk ihtimal hattinin yetmemesidir yada altyapini duzgun kurmamissindir.
    Türkçe ve İngilizce kelimeleri yazılım spin ederken dil biligisi kurallarını en küçük kelime öbeğinden alarak oluşturuyor e bu da ciddi performans istiyor.
  • 21-04-2013, 05:15:16
    #15
    ozgurkalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe ve İngilizce kelimeleri yazılım spin ederken dil biligisi kurallarını en küçük kelime öbeğinden alarak oluşturuyor e bu da ciddi performans istiyor.
    Bahsettiğinizin bir kaç katı külfetli işi ihtiyaç duyduğunuzu söylediğinizden daha küçük oranlarda sunucularda halleden arkadaşlarım oldu. Yazılımınızda da performans sorunu olması muhtemel. Yazdığınız platform nedir?, web programlama tarafında çalıştırıyorsanız makine programlama tarafında çalıştırmanızı önerebilirim. Tamamen ne yaptığınızı tahmin ederek yazıyorum, asp.net bir platformda kod yazmak ve veri işlemek yerine C++ ile bu konu makine tarafında çağırmak % olarak hatrı sayılır bir fark yaratacaktır. Hele ki o kodu güçlü bir bağlantı ve işlemcili bilgisayarda çalıştırırsanız çok hoş olabilir.

    Örnek olarak, ayıklayıp veritabanına almam gereken bir sözlük verisini (renklendirmeli word, 50 milyondan fazla kelime içeren) veriyi ayıklayıp veritabanına almam php tarafında 20 günden uzun bir zaman isterken c++ ile bir sunucu üzerinde 7 günde tamamlandı.

    Saygılar.