ozgurkalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısın,
bu gün özkula ile yaptığım görüşme sonucunda,

yetkili arkadaşımdan da Allah razı olsun, senin önerdiğin şekilde bana mevcut bilgisayarımın özelliklerindeki bir sunucu uygun bir fiyata bulamayacağımı ve eğer güçlü bir internet bağlantısına sahipisen kendi bilgisayarımı sunucu olarak kullanmamı önerdi.
Aylik 200-250 lira arasina bulursun aslinda o ozellikte bir makina. Neden windows istiyorsun? Veritabani olarak ne kullaniyorsun? Tablo yapilarin nasil? 1 milyon icerik o kadar fazla degil. Ben 4 milyonluk kelime yerine cumleler barindiran veritabaniyla sorunsuz calisiyorum 8gb ramli alette. Evdeki problemin buyuk ihtimal hattinin yetmemesidir yada altyapini duzgun kurmamissindir.