Aylik 200-250 lira arasina bulursun aslinda o ozellikte bir makina. Neden windows istiyorsun? Veritabani olarak ne kullaniyorsun? Tablo yapilarin nasil? 1 milyon icerik o kadar fazla degil. Ben 4 milyonluk kelime yerine cumleler barindiran veritabaniyla sorunsuz calisiyorum 8gb ramli alette. Evdeki problemin buyuk ihtimal hattinin yetmemesidir yada altyapini duzgun kurmamissindir.
Türkçe ve İngilizce kelimeleri yazılım spin ederken dil biligisi kurallarını en küçük kelime öbeğinden alarak oluşturuyor e bu da ciddi performans istiyor.