• 18-10-2012, 23:17:15
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun
  • 19-10-2012, 13:03:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Herkese değerli yorumlarından dolayı teşekkür ederim
  • 19-10-2012, 14:50:54
    #12
    herkes için hayırlısı olsun.
  • 19-10-2012, 21:41:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    attığımız Pmlere cevap verirsen sevinecem ama o günü göremeyecez herhalde..
  • 22-10-2012, 12:40:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    pitsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    attığımız Pmlere cevap verirsen sevinecem ama o günü göremeyecez herhalde..
    Taşıma bittiğinde cpanel lisanslı aktif edilecektir

    Teşekkürler yorumlarınız için arkadaşlar
  • 22-10-2012, 17:31:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    seprahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm sunucuları kendim devir aldım. Hiçbir veri kaydı sunucu taşıma işlemi v.s yapılmayacaktır.
    seprahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşıma bittiğinde cpanel lisanslı aktif edilecektir

    Teşekkürler yorumlarınız için arkadaşlar
    Hayırlı olsun. Taşıma yapıyorsunuz vaz geçtiniz sanırım?
  • 22-10-2012, 19:59:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Taşıma yapıyorsunuz vaz geçtiniz sanırım?
    firmaya ait olan sunucuda vdsler mevcut . Onların taşıma işlemi mevcut. Ayrıca windows plesk panel'de olan web sitelerinin taşımaları mevcut.Teşekkürler
  • 22-10-2012, 20:10:40
    #17
    seprahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firmaya ait olan sunucuda vdsler mevcut . Onların taşıma işlemi mevcut. Ayrıca windows plesk panel'de olan web sitelerinin taşımaları mevcut.Teşekkürler
    taşıma tam anlamıyla bittimi acaba?
  • 22-10-2012, 20:53:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    taşıma işlemi ne zaman bitecek nsleri ne zaman yönlendireceğiz ?