seprahosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firmaya ait olan sunucuda vdsler mevcut . Onların taşıma işlemi mevcut. Ayrıca windows plesk panel'de olan web sitelerinin taşımaları mevcut.Teşekkürler
taşıma tam anlamıyla bittimi acaba?